مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-05پزشكي

تعمیر رایگان لوازم خانگی کادر پزشکی توسط جهادگران شرکت آذرآب اراک


علی داوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی شهید مسلمی(شرکت آذرآب) در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: فعالیت این گروه جهادی از روزهای نخست ورود ویروس به کشور و استان مرکزی آغاز شد که در ابتدا ضدعفونی کارخانه و  توجه به سلامت کارگران بود.

وی افزود: با شدت گرفتن اوضاع و افزایش آمار مبتلایان با هماهنگی علوم پزشکی به منظور تقویت روحیه کادر درمانی، تعداد خیلی زیادی گلدان برای تقدیر از زحمات آنها تهیه و تقدیم کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی(شرکت آذرآب) ادامه داد: ضدعفونی معابر سطح شهر، همکاری با مجموعه های شهرداری در راستای مقابله با کرونا از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی به شمار می رود.

داوری با اشاره به اهمیت توجه به خانواده های نیازمند، خاطرنشان کرد: با حمایت خیرین پک غذایی شامل برنج، گوشت، روغن و دیگر اقلام ضروری برای خانواده های نیازمند که بیمار کرونایی هم داشتند، توزیع شد.

وی عنوان کرد: در بیمارستان ها بیش از 350 پک میان وعده توزیع شد ضمن اینکه 25 نفر در حوزه تولید روزانه 500 عدد ماسک فعالیت می کنند.

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) تصریح کرد: ماسک ها و اقلام بهداشتی در راستای ایجاد وحدت رویه با هماهنگی سایر گروه های جهادی در مناطق محروم توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر رایگان لوازم خانگی کادر پزشکی توسط جهادگران شرکت آذرآب اراک

تعمیر رایگان لوازم خانگی کادر پزشکی توسط جهادگران شرکت آذرآب اراک