مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-05سياسي

مشارکت مردم عزیزک برای مقابله با کرونا


مشارکت و همکاری مردم یکی از بهترین راه های مقابله با کرونا ویروس است و در این راستا مردم روستای عزیزک در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر نیز مانند دیگر همشهریان خود در شهرها و روستاهای مازندران در اقدامی جهادی شروع به تولید و توزیع ماسک و لباس های بیمارستانی کرده اند.

- سیدرضا زین العابدینی مسئول بسیج روستا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بسیج مردمی برای کمک و همدلی تشکیل شد و در مواقع بروز مشکل در سطح جامعه با نیروهای جهادی خویش اقدام به کمک رسانی می کند.

وی با بیان اینکه از 15 اسفند به بعد مشغول تولید و تهیه ماسک در روستا شدیم، تصریح کرد: در مرحله اول پارچه برای تولید را سپاه بهنمیر در اختیار ما قرار داده و بسیج خواهران 2 هزار عدد ماسک تولید کردند که هزارعدد تحویل سپاه و هزارعدد دیگر هم بین مردم توزیع شد.

مسئول بسیج روستای عزیزک خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با کرونا در روستا در روزهای آخر سال متشکل از کارکنان دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه بسیج عزیزک تشکیل شد و دهیاری با تهیه پارچه و در اختیار قراردادن آن به بسیج خواهران اقدام به تولید بیشتر کرد.

زین العابدینی ادامه داد: خیاطان روستا نیز شروع به تهیه ماسک برای اهالی روستا کرده که طی 10 الی 15 روز تهیه و در بین مردم پخش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم عزیزک برای مقابله با کرونا

مشارکت مردم عزیزک برای مقابله با کرونا