مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 02:502020-04-04سياسي

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه صنعتی کرمانشاه با 5 دانشگاه خارجی


رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی این دانشگاه با پنج دانشگاه خارجی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی این دانشگاه با پنج دانشگاه خارجی خبر داد.

دکتر علی اکبر اختری در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه از حدود یک سال پیش با انعقاد تفاهم نامه ای با یکی از دانشگاه های کردستان عراق بین المللی شد، اظهار کرد: طی این یکسال تلاش کردیم تا با در نظر گرفتن ظرفیت ها و ترسیم اهداف دانشگاه بتوانیم برای تعامل و ارتباط بیشتربا دانشگاه های خارجی برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: براین مبنا در یک ماه اخیر با رایزنی هایی که از قبل با تعدادی از دانشگاه های خارجی داشتیم، توانستیم پنج تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی را با آنها منعقد کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه دانشگاه الکتروتکنیکال سنت پترزبورگ روسیه، اسکیشهر ترکیه، گدیک ترکیه، فاینال اینترنشال قبرس و ساتهیابامای هند را دانشگاه هایی اعلام کرد که دانشگاه صنعتی استان در این مدت با آنها تفاهم نامه همکاری مشترک بسته است.

وی در خصوص اهداف این تفاهم نامه ها هم گفت: در کنار تبادل اعضای هیات علمی و دانشجو، انجام همکاری های مشترک علمی و تحقیقاتی و برگزاری کنفرانس ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه صنعتی کرمانشاه با 5 دانشگاه خارجی

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه صنعتی کرمانشاه با 5 دانشگاه خارجی