مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-04پزشكي

کاهش 23 درصدی صید ماهی در گیلان


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گیلان از کاهش 23 درصدی صید ماهی در استان گیلان به دلیل شیوع کرونا و نامساعد بودن شرایط آب وهوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اکبر ایلدرم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صیادان به علت شیوع بیماری کرونا باید به دقت پروتکل های وزارت بهداشت را رعایت کنند، اظهار کرد: صید و صیادی در گیلان به دلیل نوار ساحلی بسیار زیاد رواج دارد به طوری که بخش اعظمی از مردم به این طریق امرارمعاش می کنند.

وی با اشاره به کاهش 23 درصدی صید ماهی در استان گیلان گفت: صیادان گیلانی تاکنون یک هزار و 535 تن ماهی استخوانی را از دریای خزر صید کردند که نسبت به سال گذشته با کاهش 23 درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گیلان با تأکید بر نقش مؤثر آب وهوا در میزان صید ماهی در استان گیلان افزود: یکی از مهم ترین دلایل کاهش صید ماهی در استان گیلان بد بودن شرایط آب وهوایی و شیوع کرونا است زیرا بسیاری از صیادان موفق به صید ماهی نشدند.

ایلدرم بیشترین ماهی صیدشده در استان گیلان را ماهی سفید دانست و بیان کرد: صیادان گیلانی تاکنون یک هزار و 140 تن ماهی سفید و 395 تن از انواع دیگر ماهیان استخوانی را در دریای خزر صید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی صید ماهی در گیلان

کاهش 23 درصدی صید ماهی در گیلان