مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-04اجتماعي

بعد از کرونا، جهان ما دیگر جهان قبلی نخواهد بود


بعد از این، جهان ما دیگر جهان قبلی نخواهد بود و تغییرات بسیار زیادی در برخورد ما با طبیعت ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال محیط زیست گفت: بعد از این، جهان ما دیگر جهان قبلی نخواهد بود و تغییرات بسیار زیادی در برخورد ما با طبیعت ایجاد خواهد شد.

دکتر حمید طراوتی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دیدگاه دانشمندان محیط زیست نسبت به کرونا، اظهار کرد: تاثیری که کرونا روی محیط زیست داشته به قدری شدید بوده که تعداد زیادی از مطالبات طرفداران محیط زیست را برآورده کرده، به شکلی که برخی حتی به طعنه بیان می کنند که شاید این ویروس را طرفداران محیط زیست در طبیعت رها کرده باشند.

وی با بیان اینکه اثر کرونا بسیار قوی تر از کاری بوده که جنبش های زیست محیطی می توانستند انجام دهند، عنوان کرد: به طور مثال یکی از مشکلاتی که طرفداران محیط زیست همواره درخصوص آن صحبت می کردند این بوده که صنعت هوایی بسیار رشد کرده، مسافرت های هوایی افزایش یافته و بنزین هواپیما نیز دی اکسید کربن زیادی را وارد جو می کند.

طراوتی افزود: آنها مخالف این بودند که چرا باید میوه جات و سبزیجات از برزیل به آمریکا و کانادا و محصولات جنگل آمازون به اروپا و آمریکا برود؟ مقدار زیادی کالا در چین، بنگلادش و ویتنام ساخته می شود و دوباره به آمریکا و اروپا و بخش هایی از آسیا برمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از کرونا، جهان ما دیگر جهان قبلی نخواهد بود

بعد از کرونا، جهان ما دیگر جهان قبلی نخواهد بود