مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 20:252020-04-04اقتصادي

جامعه شرایط پذیرش گرانی های افسارگسیخته را ندارد


منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با تاکید بر پرهیز مدیران دستگاه های خدمت رسان از اعمال افزایش قیمت ها در سال جدید، گفت: در حال حاضر جامعه شرایط پذیرش گرانی های افسارگسیخته را ندارد و باید با اجرای سیاست های کنترلی و تقویت اهرم های نظارتی مانع از فشار مضاعف به مردم شد.

-  علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اظهار نگرانی از برخی اخبار در مورد افزایش قیمت ها در سال جدید گفت: افزایش قیمت ها بخصوص کالاها و خدمات ضروری همیشه بر اقشار ضعیف و کم درآمد فشار سنگینی وارد می کند و از این رو مسؤولان باید در این باره بیشتر مراقبت کنند.

وی با اشاره به تأثیر فزاینده شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد کشور افزود: در شرایط کنونی که معاش خانواده ها به ویژه اقشار کم درآمد تحت تأثیر قرار گرفته باید مانع از هرگونه فشار بیشتر به آنان شد.

کریمی فیروزجایی افزایش قیمت سالانه تولید و خدمات را برای تولیدکنندگان از نظر متغیرهای اقتصادی طبیعی دانست و افزود: دولت می تواند با اجرای سیاست های جبرانی و حمایتی از تحمیل بار افزایش قیمت ها به تولیدکنندگان و نیز  اقشار کم توان و نیازمند جامعه جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه شرایط پذیرش گرانی های افسارگسیخته را ندارد

جامعه شرایط پذیرش گرانی های افسارگسیخته را ندارد