مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 19:252020-04-04سياسي

کارگاه های تولیدی در لرستان حمایت و تقویت شوند


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حمایت از کارگاه های تولیدی این استان گفت: دستگاه های اجرایی تولیدات کارگاه های تولیدی استان را خریداری کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حمایت از کارگاه های تولیدی این استان گفت: دستگاه های اجرایی تولیدات کارگاه های تولیدی استان را خریداری کنند.

سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با جمعی از مدیران استانی ستاد مقابله با کرونا که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که در کشور به واسطه شیوع کرونا ایجاد شده، برخی مدیران استان های دیگر از این شرایط استفاده کرده و علاوه بر تجهیز اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها، اقدام به تجهیز بیمارستان های خود کرده اند.

وی تصریح کرد: الان فرصت خوبی است که بتوانیم از بودجه ای که از طرف رییس جمهور در نظر گرفته شده، بیمارستان های استان را تجهیز کنیم و بودجه ای جهت تکمیل بیمارستان 500 تختخوابی در حال احداث خرم آباد با همکاری نمایندگان مجلس جذب کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید با تعامل و همکاری با یکدیگر بتوانیم در راستای حل مشکلات استان گام های مثبتی برداریم چراکه حق وحقوق مردم گرفتنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های تولیدی در لرستان حمایت و تقویت شوند

کارگاه های تولیدی در لرستان حمایت و تقویت شوند