مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 19:252020-04-04سياسي

تبعیت از ولایت فقیه تمرین پیروی از امام عصر(عج)در زمان غیبت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پیروی از فرامین و دستورات ولی فقیه در عصر غیبت تمرین منتظران در عصر غیبت از امام عصر (عج) است.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اهمیت اعیاد نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ، اظهار کرد: پیروی از ولی فقیه و نائب الامام در عصر غیبت تمرینی برای منتظران واقعی حضرت ولی عصر (عج) و آماده کردن مقدمات ظهور آن مصلح بزرگ جهان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدوی و آماده سازی مقدمات ظهور امام عصر (عج) ، افزود: مهم ترین تمرین منتظران مصلح جهانی در عصر غیبت اهمیت به فرهنگ ولایت مداری است و امروز رهبری معظم انقلاب اسلامی نائب الامام است و همه ما موظف هستیم در این اصل اساسی شیعه و اسلام دقت لازم را داشته باشیم و در تمامی مسائل گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم و در واقع اطاعت از ایشان همان اطاعت از ولی عصر (عج) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شرایط ممتاز امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ، تصریح کرد: مهم ترین عامل موفقیت های امروز ایران اسلامی و رزمندگان مقاومت در تمامی جبهه های حق علیه باطل، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت(ع) و رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری (حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از ولایت فقیه تمرین پیروی از امام عصر(عج)در زمان غیبت است

تبعیت از ولایت فقیه تمرین پیروی از امام عصر(عج)در زمان غیبت است