مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 19:002020-04-04ورزشي

الهامی: تمرینات مجازی نمی تواند مفید باشد/فقط دژاگه در ایران نیست


به نظر من تمرینات مجازی نمی تواند برای تیم مفید واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ساکت الهامی در گفت و گو با شبکه ورزش گفت: تیم تراکتور تا 26 اسفند تمرینات خود را ادامه داده و جزو آخرین تیم هایی بودیم که تمرینات تعطیل کردیم و قرار بود از 5 فروردین برنامه آماده سازی تیم آغاز شود، که تاریخ 5 فروردین را به 7 فروردین تغییر دادیم.

وی گفت: هفتم فروردین ستاد مقابله با کرونا اطلاعیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه هیچ تیمی نمی تواند تمرینات خود را آغاز کند و این در حالی بود که ما بلیت سفر به تبریز برای بازیکنان غیربومی خود را هم تهیه کرده بودیم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: الان تمرینات تیم کج دار و مریز انجام می شود و در گروهی که بازیکنان تیم است، مربی بدنساز برنامه می دهد و هر روز بازیکنان این تمرینات را انجام می دهند، اما من فکر می کنم که این روش مثمر ثمر نبوده و تنها یک تمرین سرگرم کننده است که شرایط شان را نگه دارند و به نظر من اصلا نمی تواند این تمرینات مفید واقع شود.

وی گفت: همه بازیکنان تیم تراکتور به غیر از اشکان دژاگه در ایران هستند و تمام خارجی های تراکتور در هتلی در تبریز اسکان داشته و تمرینات شان را زیر نظر یکی از کادر فنی تیم تراکتور ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهامی: تمرینات مجازی نمی تواند مفید باشد/فقط دژاگه در ایران نیست

الهامی: تمرینات مجازی نمی تواند مفید باشد/فقط دژاگه در ایران نیست