مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 19:002020-04-04ورزشي

سلطانی: قبل از وزنه برداری، عاشق فوتبال بودم/ سال 98 با موفقیت سپری شد


نایب قهرمان سال 2018 وزنه برداری جوانان جهان گفت: باید اشتباهات سال 98 را تکرار نکنم و در زمینه های ورزش و زندگی بهتر از سالی که گذشت باشم.

- حسین سلطانی وزنه بردار دسته 81 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان ایران در گفتگو با فارس، در خصوص ادامه تمریناتش برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: ابتدا عید باستانی و نوروز را به هموطنانم تبریک می گویم.

بخاطر جلوگیری از بیماری کرونا در تعطیلات، در قرنطینه بودم و از خانه خارج نشدم.

متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابتهای قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و باعث شد اردوهای تیم ملی هم تعطیل شود از این رو برای حفظ آمادگی خود، هر روز با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی به تمرین می پردازم.

دارنده مدال نقره جوانان جهان در خصوص آخرین رکوردگیری تیم ملی نیز تصریح کرد: بخاطر تعطیلی سالن ها و اردو، تمرین مداوم نداشتم، برهمین اساس در آخرین رکوردگیری سال 98 از رکوردهای خودم راضی نبودم ولی با این حال توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب تیم برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا قرار بگیرم.

ملی پوش زنجانی وزنه برداری ایران در خصوص ارزیابی اش از عملکرد خود در سال 98، بیان کرد: به غیر از این اواخر که ویروس کرونا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشایند شد و کشورمان در غم و اندوه فرو رفت، ولی در زمینه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی: قبل از وزنه برداری، عاشق فوتبال بودم/ سال 98 با موفقیت سپری شد

سلطانی: قبل از وزنه برداری، عاشق فوتبال بودم/ سال 98 با موفقیت سپری شد