مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 18:302020-04-04سياسي

نامه ای به خدا...


اگر دلت می خواهد با خدا کمی درد و دل کنی و نامه ای را برایش بنویسی، کافی است مفاتیح رابرداری و مناجات شعبانیه را پیدا کنی و ببینی امامت 1400 سال پیش این نامه را از زبان من و تو برای خدا گفته است.

- خبرگزاری فارس، همدان، شده گاهی دلتان آنقدر بگیرد و حوصله هیچ کس و هیچ جایی را نداشته باشید و دنبال یک گوش شنوایی بگردید تا هر آنچه در دلتان تلنبار شده را برایش بگویید و تا آنجا که می توانید یک دل سیر گریه کنید.

 شده گاهی آنقدر از زمین و زمان درمانده شده باشید و بخواهید نامه ای بلندبالا برای کسی که محرمتان است و فقط می خواهید عقده های درونی تان را خالی کنید برایش بنویسید؟! آیا درگیر این حالت ها شده اید؟ شاید در این روزهای قرنطینه بیشتر از روزهای دیگر دچار این حالات شده باشیم و دلمان بیشتر گرفته باشد اما آیا هوس کردید برای خدا نامه بنویسید؟! میدانی این کار را امام علی(ع) 1400 سال پیش برای این روزهای ما انجام داده است؟ او این روزهای ما را دیده بود و خودش از زبان ما در دعایی، نجوایی چنان با خدا درد و دل می کند که گویا ما هستیم و وضع آشفته روح و جسممان در برابر یک قدرت بی نهایت.

ماه رجب که رفت و خیلی هایمان مضطرب از ورود ویروسی بودیم که کل دنیا را ظرف چند ماه فلج کرد و شاید شب های ذکر و راز و نیاز را خوب درک نکردیم، حالا در ماه شعبانیم و این ماه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای به خدا...

نامه ای به خدا...