مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 18:202020-04-04پزشكي

شلوغی خیابان ها تاسف بار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه ازدحام مردم در خیابان ها تاسف بار است، گفت: امروز، شهادت همکارمان و شلوغی خیابان های تبریز من و همکارانم را بسیار متاثر کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه ازدحام مردم در خیابان ها تاسف بار است، گفت: امروز، شهادت همکارمان و شلوغی خیابان های تبریز من و همکارانم را بسیار متاثر کرد.

محمد حسین صومی در گفت وگوی خبری در ساعت 23، شنبه، شانزدهم فروردین ماه، اظهار کرد: متاسفانه دکتر هاشمی، رییس بیمارستان آذرشهر که از ابتدای شیوع کرونا در خط مقدم بود، امروز آسمانی شد و مراقبت هایمان در موردشان نتیجه نداد، از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر مسئلت دارم.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تعداد مبتلایان در یک روز به معنای کنترل ویروس و شرایط نیست، اظهار کرد: یک لحظه غفلت و شلوغی خیابان ها، شهادت تعداد بیشتری از همکاران حوزه سلامت را در پی داشته و قربانیان بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به اسامی محلاتی که بیشترین میزان شیوع ویروس کرونا را در تبریز دارند، اضافه کرد: حافظ، آبرسان و یاغچیان نیز به لیست محلات قبلی چون عباسی، مارالان و ولیعصر، اضافه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: به جز شهرستان های تبریز، شبستر، مراغه، سراب، اهر، میانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلوغی خیابان ها تاسف بار است

شلوغی خیابان ها تاسف بار است