مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-04بين الملل

مبتلایان به کرونا در آمریکا از 300 هزار نفر فراتر رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی 24 ساعت گذشته، تست ابتلا به کرونای دست کم 24 هزار نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از 301 هزار نفر برسد.

- آخرین آمار ها نشان می دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از 301 هزار نفر فراتر رفته و قربانیان این ویروس در این کشور نیز به بالای 8100 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، طی 24 ساعت گذشته، تست ابتلا به کرونای دست کم 24 هزار نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از 301 هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ 8 هزار و 173 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا است.

از مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا حدود 14 هزار و 500 نفر بهبودی خود را به دست آورده و حدود 8 هزار نفر نیز در شرایط وخیمی به سر می برند.

تا کنون بیش از یک میلیون و 182 هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از 64 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در آمریکا از 300 هزار نفر فراتر رفت

مبتلایان به کرونا در آمریکا از 300 هزار نفر فراتر رفت