مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 17:402020-04-04سياسي

نیروی انتظامی: با ناقضان طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد می شود


با ناقضان طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد جدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری طی اطلاعیه ای بر برخورد با نقض کنندگان طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدود سازی تردد تاکید کرد.

  متن این اطلاعیه بدین شرح است: کنترل ترددها و ماندن افراد در خانه، مطالبه عمومی جامعه از پلیس برای حفظ جان و سلامت مردم است که در طول این مدت به اشکال مختلف از طریق رسانه ها، فضای مجازی و تماس و ارتباط با نیروی انتظامی بر آن تاکید شده است و از طرف دیگر، الزامات قانونی و اجرایی کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هم در این رابطه مسئولیت های جدیدی در زمینه کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهرها را به عهده پلیس قرار داده است.

پلیس شرایط مردم و خانواده ها را در طول این بحران درک می کند اما گاها مشاهده شده برخی افراد بدون توجه به شرایط فعلی و مقررات ملی اعلام شده، با سفر کردن، گشت و گذار در سطح شهر، سواحل و تفرجگاه ها، کسب و کارهای غیرضرور باعث گسترش ویروس منحوس شده و اقدام به تخلف و نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی کرده و موجبات اعمال مجازات های قانونی را فراهم می کنند.

به اطلاع عموم می رساند: این طرح در حال حاضر تا 20فروردین ماه ادامه داشته و در صورتی که شهروندان و رانندگان خودروها با بی توجهی به سلامت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی: با ناقضان طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد می شود

نیروی انتظامی: با ناقضان طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد می شود