مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:202020-04-04سياسي

1.5میلیارد تومان بین خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شد


مدیر خانه فرهنگ صدوقی یزد از جمع آوری 1.

5 میلیارد تومان کمک خیران با محوریت خانه فرهنگ صدوقی و توزیع آن در قالب بسته های بهداشتی و معیشتی بین خانواده های در معرض آسیب کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صدوقی امروز در جمع خبرنگاران و مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد اظهار کرد: پس از اینکه کرونا در استان شرایط ویژه بهداشتی و معیشتی برای مردم ایجاد کرد، خیرانی در حوزه های مختلف مالی، عملیاتی و اجرایی وارد عمل شدند و با همدلی که میان آنها، کار تأمین نیازهای بهداشتی و معیشتی توسط خیران با هماهنگی و محوریت خانه فرهنگ صدوقی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری چند نفر از خیرین و توانمندان برای تهیه تجهیزات و لوازم بهداشتی برای خانواده های کم بضاعت اقدام شد، افزود: 10 هزار بسته حفاظتی و بهداشتی تهیه شد که تاکنون با استفاده از نیروهای مردمی 9 هزار بسته آن توزیع شده است.

صدوقی با اشاره به اینکه این اقدامات به ویژه در حوزه تأمین نیازهای بهداشتی و محافظتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و دادستان یزد انجام شد، عنوان کرد: هدف ما از اعلام عمومی این برنامه، به مشارکت طلبیدن مردم بود و دغدغه ما این است که مردم عادت کنند در مواقع بحران به کمک یکدیگر بیایند و از طرفی تلاش ما این بود که قوت قلبی برای کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5میلیارد تومان بین خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شد

1.5میلیارد تومان بین خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شد