مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-04بين الملل

منطقه کردستان عراق نخست وزیر شدن الزرفی را منوط به موافقت جریان های شیعی دانست


دفتر ریاست منطقه کردستان عراق نخست وزیر شدن عدنان الزرفی برای دولت آتی عراق را منوط به موافقت جریان های شیعی دانستند و بر ضرورت اتحاد و وحدت کلمه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر ریاست منطقه کردستان عراق تاکید کرد که موضوع مامور شدن عدنان الزرفی برای تشکیل کابینه عراق منوط به موافقت جریان های شیعی است.

فوزی حریری رییس دفتر منطقه کردستان عراق گفت: نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان طی روزهای اخیر تماس های متعددی با عدنان الزرفی مامور تشکیل کابینه جدید عراق داشته و خود آقای الزرفی نیز تماس های متعددی را با منطقه کردستان درباره مسئله تشکیل کابینه داشته است .

حریری درباره موضع منطقه کردستان نسبت به نخست وزیر شدن الزرفی گفت: رییس منطقه کردستان عراق تاکید کرد که مشکلی با موضوع تایید الزرفی ندارد و هر زمانی که الزرفی بتواند جلسه ادای سوگند در پارلمان برگزار کند منطقه کردستان از او پشتیبانی خواهد کرد .

این مسئول منطقه کردستان عراق در عین حال تاکید کرد: موضوع مامور شدن الزرفی منوط به جریان های شیعی است و منطقه کردستان این را به خوبی درک می کند؛ بنابراین تنها چیزی که ریاست منطقه کردستان می خواهد وحدت کلمه و وحدت صفوف طرف های کُرد در دوره مذاکرات برای تشکیل دولت جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کردستان عراق نخست وزیر شدن الزرفی را منوط به موافقت جریان های شیعی دانست

منطقه کردستان عراق نخست وزیر شدن الزرفی را منوط به موافقت جریان های شیعی دانست