مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 15:402020-04-04سياسي

معاون استاندار از اقدامات ضدعفونی سپاه در کردستان تقدیر کرد


معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اقدامات سپاه و بسیج در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی استان قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی عصر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور نماینده ولی فقیه در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال شیوه ویروس کرونا در کردستان و برای ضدعفونی معابر شهری و روستایی استان کمیته ای فعال شد که عزیزان سپاه بیت المقدس اقدامات خوبی در قالب این کمیته انجام داده اند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در زمینه تامین کالاهای اساسی و نظارت بر فعالیت اصناف و بازاریان نیز اقدامات مناسبی از سوی سازمان صمت در استان انجام گرفته است.

ملکی تصریح کرد: دهیاری ها و شهرداری ها موظف به تامین مواد اولیه  ضدعفونی شده اند و تعامل خوبی بین این دو نهاد عمومی و سپاه در این راستا صورت گرفته که همین امر موجب شده کار ضدعفونی معابر و خیابان های شهری و روستاهای استان به خوبی انجام شود.

وی گفت: در شرایط عمومی پیمان که مبنای قرارداد بین پیمانکاران و کارفرمایان در حوزه پیمانکاری و حوزه مشاوره ای است ماده ای بنام 43 داریم که اعلام می کند هر زمان بیماری های واگیرداری در سطح یک منطقه با تایید دستگاه ذیربط وجود داشته باشد تغییر پیمان و هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار از اقدامات ضدعفونی سپاه در کردستان تقدیر کرد

معاون استاندار از اقدامات ضدعفونی سپاه در کردستان تقدیر کرد