مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 15:162020-04-04فرهنگي

مسابقه مجازی بازیگری تک نفره در آستارا کلید خورد


سیامک حسن زاده رییس انجمن هنرهای نمایشی اداره ارشاد آستارا روز شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: هر بازیگر می تواند با تلفن همراه و با موضوع آزاد، هنر بازیگری تک نفره خود را حداکثر در یک دقیقه تصویربرداری و به شماره واتساپ 09116174733 ارسال کنند.

وی بیان کرد: برای این مسابقه سه داور از استان های گیلان، تهران و زنجان تعیین شده و سهم هر بازیگر حداکثر 2 اثر و زمان ارسال آثار، دوم اردیبهشت ماه است و بعد از ریشه کنی بیماری کرونا، طی آیینی آثار برگزیده معرفی و بازیگران تجلیل خواهند شد.

حسن زاده ادامه داد: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با هدف غنای اوقات فراغت بازیگران در ایام خانه نشینی برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار می شود.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مجازی بازیگری تک نفره در آستارا کلید خورد

مسابقه مجازی بازیگری تک نفره در آستارا کلید خورد