مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-04حوادث

سارقان ادوات کشاورزی در بویین زهرا دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر شنبه پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ حسین رشیدتبار در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حال سرقت ادوات کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان بویین زهرا هستند، موضوع در دستور کار ماموران ناجا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران انتظامی با سرعت عمل خود، 2 سارق را قبل از هر اقدامی دستگیر و خودرو نیز توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سرهنگ رشیدتبار با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 15 کیلوگرم موادمخدر در قزوین سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

به گفته وی، ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده 15 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان ادوات کشاورزی در بویین زهرا دستگیر شدند

سارقان ادوات کشاورزی در بویین زهرا دستگیر شدند