مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-04اقتصادي

اعطای تسهیلات تشویقی به مالکین بافت های فرسوده در فردیس


شهردار فردیس با اشاره به مناطق فرسوده شهر فردیس، گفت: با اجرای طرح باز آفرینی شهری در صدد هستیم با ارائه بسته های تشویقی به املاک ، مالکین را در راستای نوسازی املاک خود ترغیب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های شهرسازی و عمرانی شهر که در دست مطالعه قرار دارد، با بیان اینکه مناقطی که دارای بافت فرسوده هستند در دستور کار قرار دارد، گفت: با اجرای طرح باز آفرینی شهری در صدد هستیم با ارائه بسته های تشویقی به املاک ، مالکین را در راستای نوسازی املاک خود ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه مناطق پیک، اهری، ارم، سرحدآباد و سرحدی و .

بیشترین بافت های فرسوده را به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: محدوده شهر فردیس حدودا چهار هزار و 500 هکتار است که باید نسبت به ساماندهی بافت فرسوده آن به طور ویژه اقدام شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه بروز رسانی ساختار اتوماسیون به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، تاکید کرد: این اقدام با هدف بهبود و بهره وری بالا در انجام امور و ارائه خدمات سیستمی و بکارگیری فضای IT انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه روند مطالعات نقشه پایانه مسافربری فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: این پایانه دارای خطوط درون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات تشویقی به مالکین بافت های فرسوده در فردیس

اعطای تسهیلات تشویقی به مالکین بافت های فرسوده در فردیس