مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-04سياسي

80 مرحله ضدعفونی شهرهای شمالغرب کشور توسط ارتش انجام شد


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش از انجام 80 مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی شهرهای شمالغرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرار گاه منطقه ای شمال غرب بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از ایستگاه ضدعفونی سه راهی ایواوغلی در خوی با اشاره به دایر کردن ایستگاه های ضدعفونی در 17 نقطه شمال غرب کشور اظهارکرد: نیروی زمینی ارتش در قالب ضد عفونی و گند زدایی معابر شهری و روستایی تاکنون در 80 مرحله در منطقه شمال غرب کشور اقدام به عملیات شبانه روزی کرده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور برای مقابله با ویروس کرونا در قالب رزمایش پدافند بیولوژیک امام خامنه ای در سه محور ضدعفونی و گند زدایی معابر شهری و روستایی، استقرار در ورودی شهرها و ایجاد ایستگاه های پایش وکنترل و ایجاد استراحتگاه های بهبود یافتگان کرونا فعالیت می کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش ایجاد ایستگاه های کنترل و پایش و ضدعفونی در ورودی شهرها را از دیگر اقدامات سازنده ارتش برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: در این زمینه در 17 نقطه ورودی شهرهای شمال غرب کشور ایستگاه ضد عفونی خودروها و پایش و کنترل ایجاد شده و اقدامات مؤثری در این ایستگاه های در زمنیه ضد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مرحله ضدعفونی شهرهای شمالغرب کشور توسط ارتش انجام شد

80 مرحله ضدعفونی شهرهای شمالغرب کشور توسط ارتش انجام شد