مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-04سياسي

مسئولان به بهانه کرونا نباید از زیر حل مشکلات مردم شانه خالی کنند


مسئولان به بهانه ویروس کرونا نباید از زیر حل مشکلات مردم شانه خالی کنند.

- حجت الاسلام محمود کارگر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه مسئولان به بهانه ویروس کرونا بسیاری از مشکلات مردم را فراموش کرده اند و این ویروس نباید باعث چنین کم کاری ها و نواقص شود.

امام جمعه آبدان با اشاره به اینکه در بخش آبدان مشکلات متعددی وجود دارد اظهار داشت: اکثر کوچه ها در آبدان هنوز آسفالت نشده و انتظار داریم مسئولان توجه ویژه ای داشته باشند.

کارگر ضمن انتقاد از مسئولان آبفا افزود: جاهایی در آبدان سراغ دارم که شش ماه است آب در حال هدر رفتن است و متأسفانه مسئولان شانه خالی می کنند و هر کدام این مشکلات را به دیگری اختصاص می دهند.

امام جمعه آبدان ببان داشت: باتوجه به کمبود آب در کشور و رسیدن به فصل تابستان به خاطر افزایش مصرف رسیدگی به این امور بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه حدود 5 ماه قبل در بحث فرسودگی شبکه های آب این مسئله را بیان کردم گفت: الحمدالله مسئولان همکاری کردند و مشکل آب کوچه شهید فلاحی را اصلاح کردند و به دلیل فرسوده بودن لوله های آب در مکان های دیگر آنها را اصلاح کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام کارگر ادامه داد: متأسفانه مشکل فرسودگی شبکه آب رسانی در آبدان بسیار زیاد است و مرتباً باید تعویض شوند و در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به بهانه کرونا نباید از زیر حل مشکلات مردم شانه خالی کنند

مسئولان به بهانه کرونا نباید از زیر حل مشکلات مردم شانه خالی کنند