مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-04حوادث

یک سر تمساح سرگردان در روستای «دمپک» از توابع چابهار زنده گیری شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یک سر تمساح پوزه کوتاه مردابی که وارد روستای «دمپک» از توابع شهرستان چابهار شده بود توسط محیط بانان و همیاران منطقه زنده گیری شد.

- زاهدان- مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یک سر تمساح پوزه کوتاه مردابی که وارد روستای دمپک از توابع شهرستان چابهار شده بود توسط محیط بانان و همیاران منطقه زنده گیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پور مردان اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر ورود یک سر تمساح به روستا و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار بلافاصله عازم روستای مورد نظر شدند.

وی گفت: محیط بانان با همکاری همیاران محیط زیست منطقه و مردم محلی تمساح مذکور را زنده گیری و برای بررسی سلامت به مرکز تیمارداری و نگهداری تمساح مردابی واقع در روستای ریکوکش تحویل دادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: مرکز تیمارداری و نگهداری تمساح مردابی واقع در روستای ریکوکش در فاصله 120 کیلومتری چابهار- راسک در زمینی به وسعت 10 هکتار احداث شده که دارای 2 استخر خاکی بزرگ جهت نگهداری و مراقبت تمساح های بالغ و نیز محوطه نگهداری نوزادان تمساح و تمساح های جوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سر تمساح سرگردان در روستای «دمپک» از توابع چابهار زنده گیری شد

یک سر تمساح سرگردان در روستای «دمپک» از توابع چابهار زنده گیری شد