مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-04سياسي

نباید به موضوع کرونا و تصمیم گیری ها، نگاه سیاه و سفید داشته باشیم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه در بحث تعطیلی اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر جلوگیری از تجمعات است افزود: نباید به موضوع کرونا و وضع قوانین برای جلوگیری از شیوع این ویروس به صورت سفید و سیاه نگاه کرد بلکه آن چیزی که در مقابله .

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه در بحث تعطیلی اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر جلوگیری از تجمعات است افزود: نباید به موضوع کرونا و وضع قوانین برای جلوگیری از شیوع این ویروس به صورت سفید و سیاه نگاه کرد بلکه آن چیزی که در مقابله با این ویروس امری ضروری و مهم است موضوعات کاهش انتقال ویروس و کاهش ارتباطات است.

دکتر سیدوحید احمدی طباطبایی عصر امروز 16 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با موضوع کرونا ویروس درباره جزییات طرح فاصله گذاری هوشمند اظهار کرد: در شرایط کنونی، برای اینکه بتوانیم اپیدمی کرونا را کنترل کنیم باید احتمال ابتلا در هر تماس ، تعداد تماس ها و مدت زمان سرایت پذیری این بیماری را کاهش و کوتاه کنیم.

وی با بیان اینکه برای پایین آوردن احتمال انتقال ویروس کرونا در هر تماس باید تهویه مناسب، شست وشوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک برای افراد بیمار و یا کسانی که در تماس با بیماران هستند را در دستور کار قرار دهیم اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به موضوع کرونا و تصمیم گیری ها، نگاه سیاه و سفید داشته باشیم

نباید به موضوع کرونا و تصمیم گیری ها، نگاه سیاه و سفید داشته باشیم