مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-04سياسي

حجت الاسلام کوهستانی از مدافعان اسلام و تربیت کننده طلاب چیره دست بود


نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام اسماعیل کوهستانی گفت: این روحانی از مدافعان اسلام بود که در تربیت طلاب چیره دست توان مند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران طی پیامی  ‏درگذشت روحانی حجت الاسلام حاج شیخ اسماعیل کوهستانی را تسلیت گفت؛ در قسمتی از این پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت این روحانی فاضل و والامقام خلف صالح عالم ربانی وفقیه پارسا حضرت آیت الله کوهستانی ( ره) موجب اندوه وتاثر فراوان شد .

 ‏آن مرحوم در طول حیات پر برکتش با بهره گیری از انفاس قدسی والد مکرم وعالی قدرش در تهذیب نفس، تقویت و استواری حوزه های علمیه و تربیت طلاب چیره دست و مبرز کوشید و همواره در شمار مدافعان انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار داشت.

 ‏اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه های علمیه، بیت مکرم و تمامی شاگردان و ارادتمندان ایشان و نیز اهالی مومن و خداجوی کوهستان و شهرستان عالم پرور بهشهر تسلیت می گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام کوهستانی از مدافعان اسلام و تربیت کننده طلاب چیره دست بود

حجت الاسلام کوهستانی از مدافعان اسلام و تربیت کننده طلاب چیره دست بود