مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:462020-04-04سياسي

مساجد و امامزادگان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مساجد و امامزادگان استان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی امروز در بازدید از کارگاه های تولید و توزیع ماسک گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در راستای خدمت رسانی به مدافعان سلامت و محرومین از هر حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی با گرامی داشت اعیاد مبارک شعبانیه و تبریک سال جدید که با نام جهش تولید نامگذاری شده است افزود: در سراسر استان به ویژه در شهرستان تبریز با فعال سازی امامزادگان و مساجد و با همکاری خیران بزرگوار بیش از 200 فقره ارزاق در بین محرومین از طریق امامزادگان به ویژه امامزاده سید محمد کججانی و امامزاده سید حمزه (ع) تهیه و پخش شده است.

وی ادامه داد: کارگاه های تولید ماسک و لباس های بیمارستانی نیز در کنار 35 کارگاه سپاه در مساجد فعالیت می کنند و تا به امروز موفق به تولید 11 هزار ماسک کرده و در اختیار نیازمندان و مناطق محروم و روستایی قرار داده شده است و تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس این خدمات در کنار سایر دستگاه ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از مجاهدت های مدافعان سلامت و مسئولان بهداشت و درمان تشکر کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز از مساجد و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد و امامزادگان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند

مساجد و امامزادگان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند