مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-04سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با تغییر کاربری در ساوجبلاغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، احمد نوروزی با تاکید بربرخورد بدون اغماض با هر گونه تخلف و کم کاری در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی گفت: به همین منظور فعالیت قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی در شهرستان ساوجبلاغ آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با هدف اجرای طرح تحول قوه قضاییه، دستور ریاست قوه و تاکید رییس کل دادگستری البرز در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی، باغ ها و تعرض به اراضی ملی، دادگستری شهرستان با تشکیل قرارگاه ویژه تشکیل شده از ادارات مسوول، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوروزی گفت: امیدواریم با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط، با فعالیت های کارشناسی و اتخاذ تدابیر لازم ریشه این نوع از جرایم در شهرستان خشکانده شود، به همین منظور از تمام کارکنان جهاد کشاورزی انتظار داریم به نحو احسن و با روحیه جهادی به وظایف ذاتی خود عمل کرده و اجازه ندهند افراد سودجو با استفاده از برخی کوتاهی ها به فکر کسب منافع مالی کلان با آسیب رساندن به منافع ملی باشند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با نظارت مستمر، به موقع و با شناسایی مواردی که موجب تسهیل تغییر کاربری اراضی زراعی می شوند، می تواند در این زمینه نقش مهمی داشته باشد که با همین هدف کنترل فعالیت بنگاه های املاک و جلوگیری از فعالیت بنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با تغییر کاربری در ساوجبلاغ

برخورد قاطع دستگاه قضایی با تغییر کاربری در ساوجبلاغ