مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:272020-04-04سياسي

حسینی بوشهری: آیت الله کریمی به مسائل فقهی و شرعی تسلط کامل داشت


آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ایشان در ایام حج سال ها به عنوان رییس شورای استفتائات به نمایندگی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب شرکت می کرد و به دلیل تسلط به مباحث فقهی و شرعی، مرجع پاسخگویی به مسائل مختلف و همچنین مورد اعتماد روحانیت و مردم بود.

وی ادامه داد: در حج که قشرهای مختلف مردم از کشورهای مختلف جهان حضور پیدا می کنند، مرحوم آیت الله کریمی به دلیل اشراف بالا به مباحث فقهی، در بعثه مقام معظم رهبری حاضر و پاسخگوی شبهات، سوالات فقهی و گره گشای مسائل و مشکلات مردم بود.

حسینی بوشهری گفت: مرحوم سید جعفر کریمی در عرصه سیاسی و انقلاب همان خط و مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را دنبال می کرد و مواضع سیاسی ایشان همواره حمایت از ولایت فقیه و دفاع از آرمان های انقلاب بود.

وی ادامه داد: آیت الله کریمی از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود و تحصیلات خود را در نجف اشرف و قم دنبال کرد و از محضر بزرگانی مانند امام راحل نیز کسب فیض نمود، به همین دلیل ایشان ازنظر علمی در جایگاه ممتاز و بالایی قرار داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمانی که امام راحل در نجف اشرف حضور داشت، آیت الله کریمی از افراد مورد اعتماد ایشان و ریاست شورای استفتائات امام راحل را بر عهده داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: آیت الله کریمی به مسائل فقهی و شرعی تسلط کامل داشت

حسینی بوشهری: آیت الله کریمی به مسائل فقهی و شرعی تسلط کامل داشت