مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-04اقتصادي

تشریح سیاست های اجرایی سازمان عمرانی مناطق در سال جهش تولید


مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، بر ضرورت تلاش برای افزایش بهره وری و استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد.

- مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، بر ضرورت تلاش برای افزایش بهره وری و استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید غمخوار در تشریح سیاست های اجرایی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در سال 1399 ، مزین شدن امسال به سال جهش تولید را زمینه ساز ایجاد تعهدی همه جانبه برای نهادهای خدمت رسان به ویژه شهرداری تهران دانست و یادآور شد: اقدامات سازمان عمرانی مناطق در زمینه اجرای پروژه های جدید و نیز اولویت بندی و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری با این معیار محک زده شده و افزایش بهره وری کارکنان در نظام اداری و استفاده مضاعف از ظرفیت فنی و مهندسی شرکتهای دانش بنیان و بخش خصوصی در اجرای پروژه ها، باید به طور ویژه و ملموس قابل مشاهده باشد.

وی با بیان آنکه سازمان عمرانی مناطق به عنوان متولی اصلی احداث ابنیه شهرداری تهران، در سال 99 نیز ماموریتی ویژه در جهت تحقق رویکرد جدید مدیریت شهری برای اجرای پروژه های کوچک مقیاس و محله محور بر عهده خواهد داشت، گفت: با درایت شورای اسلامی شهر تهران، اعتباری مناسب برای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سیاست های اجرایی سازمان عمرانی مناطق در سال جهش تولید

تشریح سیاست های اجرایی سازمان عمرانی مناطق در سال جهش تولید