مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-04پزشكي

راه اندازی بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی/ کرونا به کار سرعت داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حاشیه بهره برداری بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرری از نظر نیاز به خدمات درمانی در بحث حوادث و سوانح و بیماری های واگیر و غیرواگیر یکی از مناطق ویژه تهران است و به دلیل پوشش جمعیتی و صنایع خاصی که دارد باید از نظر درمانی پوشش قابل توجهی داشته باشد.

وی با با بیان اینکه بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی چندین سال در انتظار راه اندازی و افتتاح بود، ادامه داد: با شرایطی کنونی و به واسطه درگیری ایران و تمام دنیا به ویروس کرونا، راه اندازی این پروژه با پیگیری حوزه های وزارت بهداشت، فرمانداری ری و دانشگاه علوم پزشکی ایران سرعت گرفت و طرحی که قرار بود پایان امسال تکمیل شود، در سه هفته به مرحله بهره برداری رسید.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ شرایط حاضر شرایط خاصی است، با اقدامات جهادی توانستیم تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و در راستای افزایش خدمات درمانی شهرستان ری این بیمارستان را افتتاح کنیم.

توکلی تصریح کرد: در یک ماه گذشته تمام دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های مرتبط تلاش کردند زیرساخت های این بیمارستان برای ایجاد ظرفیت جدید در حوزه درمان محقق شود و با تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی/ کرونا به کار سرعت داد

راه اندازی بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی/ کرونا به کار سرعت داد