مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:572020-04-04پزشكي

توصیه های پیشگیرانه همچنان جدی گرفته شود


دکتر محمدرضا نقی پور روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود : درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در گیلان در حالت بیم و امید هستیم.

وی اظهار داشت: نقطه امید اینکه با همکاری خوب مردم، زحمات کادر بهداشتی و درمانی و اجرای طرح هایی شامل طرح ملی مبارزه با کرونا و فاصله گذاری اجتماعی توانستیم کنترل نسبی اپیدمی بیماری کرونا در استان گیلان را داشته باشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: بیم نیز به این خاطر است که ما هنوز در بستر کرونا قرار داریم، کماکان باید توصیه ها جدی گرفته شود تا شاهدموج دوم بیماری نباشیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی مبارزه با بیماری کرونا به منظور بیماریابی و ارائه اقدامات لازم در صورت نیاز اضافه کرد : تاکنون حدود دو میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون و 530 هزار نفری گیلان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان عنوان کرد : افرادی که تاکنون در این طرح ثبت نام نکرده اند باید به سامانه www.

salamat.

gov.

ir مراجعه کنند و به سئوالات مطرح شده درباره علائم بیماری کرونا پاسخ دهند تا اقدامات و توصیه های لازم برای افراد در صورت نیاز ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پیشگیرانه همچنان جدی گرفته شود

توصیه های پیشگیرانه همچنان جدی گرفته شود