مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-04اقتصادي

حضور همه کارمندان ادارات الزامی نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تا پایان مهلت تعیین شده طرح فاصله گذاری اجتماعی، ادارات استان باید با یک سوم از کارکنان ادامه فعالیت دهند و حضور همه آنها الزامی نیست.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تا پایان مهلت تعیین شده طرح فاصله گذاری اجتماعی، ادارات استان باید با یک سوم از کارکنان ادامه فعالیت دهند و حضور همه آنها الزامی نیست.

عبدالرضا قاسمپور در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: همچنان دورکاری کارمندان در ادارات استان فارس باید اجرا شود و تنها کارمندانی که حضورشان موجب خدمات رسانی ضروری به مردم می شود، سر کار باشند.

او افزود: واحدهای تولیدی در صورت رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی امکان ادامه فعالیت دارند و در این باره محدودیت زمانی فعالیت نیز در نظر گرفته نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: تا اطلاع بعدی ستاد ملی کرونا، اصناف غیر ضروری امکان بازگشایی ندارند و تنها اصنافی مانند داروخانه ها، جایگاه های پخش سوخت و.

به فعالیت خود ادامه می دهند.

قاسمپور با بیان اینکه تصمیم خاصی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گرفته نشده است، گفت: تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان و خارج از استان نیز تنها برای کارمندان و کارگران شرکت ها امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور همه کارمندان ادارات الزامی نیست

حضور همه کارمندان ادارات الزامی نیست