مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:472020-04-04سياسي

نماینده مجلس: خسارت کشاورزان سیل زده کهنوج پرداخت نشده است


اقدامات اولیه برای اسکان موقت سیل زدگان استان کرمان در اکثر موارد انجام شده، اما با وجود تهیه گزارش از میزان خسارات، - احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق سیل زده استان کرمان گفت: اقدامات اولیه برای اسکان مردم مناطق سیل زده در اکثر موارد انجام شده و تنها تعداد اندکی از افراد هستند که هنوز اسکان موقت ندارند.

  وی با بیان اینکه اسکان موقت سیل زدگان در چادر انجام می شود، افزود: غذای گرم دراختیار مردم مناطق سیل زده قرار گرفته و در مناطقی که وضعیت حادتر است، بسته غذای یکماهه برای مردم و شیرخشک برای کودکان شیرخوار درنظر گرفته شده است.

  وی اظهار داشت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، بسیج، هلال احمر و مقامات استانی برای خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده پای کار بودند و با تمام توان به ارائه خدمت به سیل زدگان پرداختند که این مسئله جای تقدیر و تشکر دارد.

  نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سیل اخیر خسارات زیادی را به کشاورزی و دامداری های استان وارد کرده، البته با وجود تهیه گزارش از میزان خسارات هنوز اقدام عملی برای پرداخت هزینه و جبران خسارات وارده به این بخش ها انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: خسارت کشاورزان سیل زده کهنوج پرداخت نشده است

نماینده مجلس: خسارت کشاورزان سیل زده کهنوج پرداخت نشده است