مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-04سياسي

تطبیق برنامه های آستان قدس رضوی با شرایط فاصله گذاری اجتماعی


مشهد _ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکرد برنامه های آستان قدس رضوی با شیوع ویروس کرونا تغییر کرده و با شرایط فاصله گذاری اجتماعی تطابق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مصطفی خاکسار قهرودی صبح امروز در گفت وگو با رادیو سراسری زیارت ضمن افتتاح برنامه های فرهنگی این آستان مقدس در ایام فاصله گذاری اجتماعی با عنوان آقا سلام ؛ گفت: آستان قدس برای آغاز سال نو در شرایط عادی برنامه های قابل توجه ای را آماده کرده بود، اما در مواجه با شیوع ویروس کرونا تغییر رویکرد جدی در برنامه ها ایجاد شد و برنامه هایی را تنظیم کرد که با حال و هوای این روزهای مردم متناسب باشد و بتوانند از سایر روش های ارتباطی از این برنامه ها استفاده کنند.

قائم مقام تولیت استان قدس رضوی افزود: در ایام قرنطینه حتماً باید به ایجاد فرصت برای بهره برداری مناسب از این شرایط توجه کرد تا سختی خانه نشینی به حلاوت و فرصتی برای رشد تبدیل شود، لذا همه ارگان ها خصوصاً آستان قدس رضوی باید به سمت پذیرش و تطبیق برنامه های خود با این نظم جدید پیش بروند.

خاکسار قهرودی ادامه داد: کسانی که نتوانستند به حرم مطهر رضوی تشرف پیداکنند با از بین رفتن بعد مکانی توسط این برنامه ها می توانند قلب های خود را نزدیک حرم بیابند و فرصت خوبی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطبیق برنامه های آستان قدس رضوی با شرایط فاصله گذاری اجتماعی

تطبیق برنامه های آستان قدس رضوی با شرایط فاصله گذاری اجتماعی