مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-04سياسي

تغسیل اموات کرونایی توسط 26 روحانی/ هر مدرسه علمیه یک گروه جهادی است


سرپرست حوزه های علمیه لرستان از فعالیت 26 روحانی داوطلب برای تغسیل اموات فوت شده بر اثر کرونا خبر داد و گفت: هر مدرسه علمیه یک گروه جهادی تشکیل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه علمیه لرستان از چهارم اسفند ماه سال گذشته رسماً شروع به فعالیت جهادی در راستای ویروس منحوس کرونا کرد، اظهار داشت: 26 نفر از روحانیون جهادی پس از آموزش های لازم بهداشتی، جهت حضور در آرامستان های خرم آباد و الشتر اعلام آمادگی کردند که 2 نفر در الشتر و 26 نفر در خرم آباد در قالب 13 گروه در روزهای مختلف در کنار کارمندان و غسال ها جهت تغسیل اموات حضور دارند.

وی افزود: همچنین روحانیون و طلاب در قالب گروه های مختلف جهادی به یاری پزشکان، پرستاران و مردم شریف استان شتافته و در کارهای خیر، تقویت روحیه و مشاوره، تهیه، توزیع و بسته بندی، گندزدایی از سطح شهرستان ها و…طی چند مرحله شرکت کردند.

سرپرست حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: گند زدایی منطقه فلک الدین، زاغه و حومه، بیرانشهر و حومه، تولید ماده گندزدا، تولید ماسک و … از جمله این فعالیت ها است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تعداد کثیری از روحانیون ائمه جماعت مساجد استان درگیر فعالیت جهادی هستند و علاوه بر آن هر مدرسه علمیه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغسیل اموات کرونایی توسط 26 روحانی/ هر مدرسه علمیه یک گروه جهادی است

تغسیل اموات کرونایی توسط 26 روحانی/ هر مدرسه علمیه یک گروه جهادی است