مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-04اقتصادي

واحدهای نیمه فعال و راکد بردسکن برای تامین اقلام بهداشتی به میدان آمدند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا 20 تا 25 درصد واحدهایی که در شهرستان نیمه فعال و یا راکد بودند، مجدد فعال شده و با رساندن تولید به حداکثر ظرفیت در راستای رفع مشکلات و تامین اقلام بهداشتی منطقه کمک چشم گیری داشتند.

- شهرام طلوع فکور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات کارخانه‎ها و واحدهای تولیدی بردسکن برای تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی و ضروری مردم شهرستان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمبودهایی که در تامین مواد ضد عفونی کننده و ماسک داشتیم، تعدادی از واحدهای پوشاک، تولیدی و صنعتی که قبلا نیمه فعال و یا راکد بودند به درخواست خودشان با حداکثر ظرفیت و در برخی موارد با تغییر خط شروع به فعالیت کرده و به تولید مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش پرداختند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی به خصوص پوشاک کمک بسیار شایانی برای رفع کمبودهای اقلام بهداشتی در شهرستان داشتند، اکنون بین 15 تا 20 واحد تولیدی به صورت مستمر در حال فعالیت و تولید ماسک و کالاهای مرتبط با موضوع بهداشت مردم هستند.

طلوع فکر بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا 20 تا 25 درصد واحدهایی که نیمه فعال و یا راکد بودند، مجدد فعال شدند و با رساندن تولید خود به حداکثر ظرفیت در راستای رفع مشکلات و کمبودها کمک چشم گیری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای نیمه فعال و راکد بردسکن برای تامین اقلام بهداشتی به میدان آمدند

واحدهای نیمه فعال و راکد بردسکن برای تامین اقلام بهداشتی به میدان آمدند