مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:262020-04-04اجتماعي

وزش باد شدید در نواحی مرکزی و شرقی استان اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای 3 روز آینده تغییرات آب و هوایی چندانی را برای استان پیش بینی نکرد و گفت: تنها بارش رگبارهای پراکنده و باد شدید برای برخی نواحی مرکزی و شرقی استان گزارش شده است.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای 3 روز آینده تغییرات آب و هوایی چندانی را برای استان پیش بینی نکرد و گفت: تنها بارش رگبارهای پراکنده و باد شدید برای برخی نواحی مرکزی و شرقی استان گزارش شده است.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه روز آینده جو حاکم بر اصفهان ناپایدار بوده، آسمان به صورت افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید، بارش های پراکنده و رگباری ضعیف به ویژه در مناطق غربی استان پیش بینی می شود.

وی در مورد دمای هوای شهر اصفهان تصریح کرد: در این ایام دمای هوا 2 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت.

دمای هوای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات 20 درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به 6 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، در خصوص دمای هوا در دیگر مناطق استان اصفهان نیز گفت: گرم ترین نقطه استان کاشان با 25 درجه سانتی گراد بالای صفر و سردترین نقطه استان نیز بویین میان دشت، با 6 درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در نواحی مرکزی و شرقی استان اصفهان

وزش باد شدید در نواحی مرکزی و شرقی استان اصفهان