مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04اقتصادي

ثبت 550 هزار تماس در آبفای قم جلوگیری از 60 هزار مراجعه حضوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی اصغر جعفری در گزارشی به تشریح خدمات و اقدامات مرکز 122 آبفای استان قم در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: با بیان اینکه در سال گذشته حدود 284 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 قم برقرار شده است، گفت: این میزان تمام نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با 8 درصد افزایش مواجه بوده که نشان از توجه مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.

وی بیشترین تماس های ورودی به این مرکز را در حوزه خدمات امور مشترکین از جمله صورتحساب، خدمات واگذاری انشعاب و تغییرات انشعاب اعلام و خاطرنشان کرد: خدمات فوریتی شامل اعلام حوادث انشعاب و شبکه و قطع یا افت فشار آب در رتبه دوم تماس با این مرکز قرار دارد.

رییس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به تماس های خروجی مرکز 122 آبفای قم، از حدود 284 هزار تماس با مشترکین از سوی این مرکز در سال گذشته خبر داد و گفت: تماس های خروجی به دو صورت پیام های صوتی و گفتگوی همکاران مرکز با مشترکین انجام می شود.

جعفری با بیان اینکه از تعداد تماس های برقرار شده با مشترکین بیش از 243 هزار مورد پیام صوتی در زمینه اطلاع رسانی قطع آب، پیام محافظت از کنتور در زمستان، وصول مطالبات، ارائه خدمات غیرحضوری و… بوده است، ابراز داشت: بیش از 40 هزار تماس نیز توسط همکاران مرکز در زمینه نظرسنجی، ارائه نتیجه پیگیری مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 550 هزار تماس در آبفای قم جلوگیری از 60 هزار مراجعه حضوری

ثبت 550 هزار تماس در آبفای قم جلوگیری از 60 هزار مراجعه حضوری