مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04سياسي

عضو شورای تهران درباره مقابله با کرونا به شهردار نامه نوشت


حجت نظری روز شنبه با انتشار متن این نامه خطاب به شهردار تهران اظهار داشت که در این نامه از شهردار تهران خواسته تا طبق سه مصوبه شورای شهر تهران در تاریخ های ششم، نوزدهم و بیست وپنجم اسفند ماه سال 98 برای مقابله کرونا و نیز بند 15 از ماده 55 قانون شهرداری ها مواردی را اجرا کند.

وی در این نامه، از اقدامات بخش های مختلف شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا که مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران باعنوان الزام شهرداری تهران به انجام اقدامات لازم و فوری جهت افزایش تاب آوری شهر تهران برای پیشگیری و کاهش اثر ناشی از آلودگی ویروس کرونا اجرا شده، تشکر کرد.

وی دلیل نوشتن این نامه را برخی گلایه ها و پیشنهادهایی دانست که در این مدت از سوی شماری از شهروندان، کارکنان و نیز بازنشستگان شهرداری تهران به وی منتقل شده است.

نظری، در این نامه تأکید کرد که باتوجه به پایان تعطیلات نوروزی یکی از نگرانی های جدی، پیرامون افزایش حجم تردد و عبور و مرور در معابر پایتخت است که امیدوارم ستادملی مقابله با کرونا تصمیم تداوم تعطیلی تا پایان فروردین ماه را اتخاذ کند.

وی پیشنهاد کرد که شهرداری تهران در معابر و مناطق پرتردد، نسبت به افزایش فضای و محیط رفت و آمد عابران پیاده به شکل موقت اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای تهران درباره مقابله با کرونا به شهردار نامه نوشت

عضو شورای تهران درباره مقابله با کرونا به شهردار نامه نوشت