مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-04سياسي

ریشه تغییر کاربری اراضی زراعی را می خشکانیم


با شروع به کار قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی، بدون اغماض با هرگونه تخلف و کم کاری در زمینه برخورد می شود.

- ایسنا/البرز رییس دادگستری ساوجبلاغ گفت: با شروع به کار قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی، بدون اغماض با هرگونه تخلف و کم کاری در زمینه برخورد می شود.

احمد نوروزی با اشاره به اراده جدی دستگاه قضایی البرز برای مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی گفت: در راستای اجرای طرح تحول قوه قضاییه و دستورات آیت الله رییسی و تاکیدات رییس کل دادگستری استان البرز در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی، باغ ها و تعرض به اراضی ملی، دادگستری شهرستان با تشکیل قرارگاه ویژه متشکل از ادارات مسئول فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، وی با تاکید بر برخورد بدون اغماض با هرگونه تخلف و کم کاری در زمینه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی افزود: امیدواریم با همکاری مدیریت جهادکشاورزی و سایر دست اندرکاران و با فعالیت های کارشناسانه و اتخاذ تدابیر لازم ریشه این نوع از جرایم در شهرستان خشکانده شود.

نوروزی اضافه کرد: از تمامی کارکنان جهاد کشاورزی که یکی از ارگان های پرتلاش هستند انتظار داریم به نحو احسن و با روحیه جهادی که از پیشه های این اداره است به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه تغییر کاربری اراضی زراعی را می خشکانیم

ریشه تغییر کاربری اراضی زراعی را می خشکانیم