مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-04پزشكي

افزایش تلفات کووید-19 در فرانسه/ کمبود دارو تجهیزات پزشکی در جهان


19 در فرانسه با افزایش 1000 موردی بیش از 6500 نفر اعلام شده و حدود 160 هزار نیروی پلیس به منظور اجرای قوانین مربوط به محدودیت تردد در این کشور به کار گرفته شده اند.

- شمار تلفات کووید-19 در فرانسه با افزایش 1000 موردی بیش از 6500 نفر اعلام شده و حدود 160 هزار نیروی پلیس به منظور اجرای قوانین مربوط به محدودیت تردد در این کشور به کار گرفته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مقامات فرانسوی افزایش ناگهانی موارد مرگ و میر در این کشور به این دلیل است که این آمار شامل مرگ و میر حدود 3000 نفر در مراکز نگه داری از سالمندان می شود.

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، بیش از یک میلیون نفر در جهان به بیماری کووید-19 مبتلا شده و شمار تلفات ناشی از این بیماری از 59 هزار نفر فراتر رفته است.

افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 و مرگ و میر ناشی از آن در حالی روند افزایشی دارد که کمبود تجهیزات ضروری پزشکی موجب شده تا رقابت میان خریداران این محصولات تشدید شود.

فرماندار نیویورک این هفته هشدار داد که در مدت شش روز با کمبود شدید دستگاههای تنفس مصنوعی روبرو خواهند شد.

همچنین دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از مردم کشورش درخواست کرده تا برای مقابله با کروناویروس هنگام حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات کووید-19 در فرانسه/ کمبود دارو تجهیزات پزشکی در جهان

افزایش تلفات کووید-19 در فرانسه/ کمبود دارو تجهیزات پزشکی در جهان