مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-04ورزشي

تغییر سیاست های کمیته پارالمپیک با تغییر زمان بازیهای توکیو


در اولین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت برگزار می شود تصمیمات جدیدی در خصوص پارالمپیک 2021 توکیو گرفته خواهد شد.

- دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: در اولین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت برگزار می شود تصمیمات جدیدی در خصوص پارالمپیک 2021 توکیو گرفته خواهد شد.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت با حضور روسای فدراسیونهای ورزشی برگزار می شود تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد و ساختار جدیدی را برای پارالمپیک 2021 ترسیم خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به این که بازیهای پارالمپیک توکیو یکسال به تعویق افتاده است، از امروز تا شروع بازیها 18 ماه زمان داریم تا کاروان کیفی و خوبی را برای پارالمپیک 2021 آماده کنیم.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک درباره زمان برگزاری اردوهای پارالمپیکی خاطرنشان کرد: چون مسابقات یکسال به تعویق افتاده زمان کافی برای برپایی اردوها داریم و ضرورتی وجود ندارد که در حالت قرنطینه اردوها را برگزار کنیم.

بنابراین بعد از این که التهاب این بیماری کاهش پیدا کرد و وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را داد، در جلسه ستاد بازیهای پارالمپیک در خصوص زمان برگزاری، تعداد روزهای اردوهای پارالمپیکی و همچنین وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست های کمیته پارالمپیک با تغییر زمان بازیهای توکیو

تغییر سیاست های کمیته پارالمپیک با تغییر زمان بازیهای توکیو