مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-04سياسي

کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد رحیم شهریاری صبح شنبه به خبرنگاران با بیان اینکه در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی بهترین گزینه برای مقابله با کرونا ویروس است، اظهار کرد: علی رغم تلاش مسئولان تاکنون افراد زیادی در استان گرفتار این ویروس شده اند که تنها همکاری مردم می تواند سیر مبتلایان را نزولی کند.

شهریاری با اشاره به اقدامات هلال احمر در راستای مبارزه با این ویروس بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم های هلال احمر در راستای پایش مسافران در ورودی های 10 شهرستان استان مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: از 13 اسفند 98 تاکنون 274 هزار و 628 نفر توسط این تیم ها پایش و سطح سلامت آن ها کنترل شده است.

شهریاری اظهار کرد: تاکنون 77 نفر مشکوک به کرونا ویروس در روند پایش مسافران شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح 1628 نفر روز از داوطلبان هلال احمر استان در این طرح همکاری داشته اند، افزود: بدون شک اقدامات این افراد با شناسایی افراد مشکوک، در راستای جلوگیری از این ویروس نقش به سزایی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس بیان کرد: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از 389 هزار نفر آموزش های همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی انجام شد

کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی انجام شد