مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-04سياسي

ضرورت همیاری شهرداری تبریز برای ضدعفونی کردن شهر


سونیا اندیش روز شنبه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در زمینه ضدعفونی معابر و سطوح شهر، اظهار کرد: شهرداری تبریز تا جایی که توان دارد، در موضوع مبارزه با کرونا وارد عمل شده، اما باید در نظر داشت که اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا فقط وظیفه شورای شهر و شهرداری نیست.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی، نهادها و ارگانها نیز باید در کنار شهرداری باشند، چراکه شهرداری به تنهایی نمی تواند مسئولیت تهیه اقلام مورد نیاز و عملیات ضدعفونی معابر و سطوح شهر را به عهده بگیرد.

وی با اشاره به تصویب مبلغ 10 میلیارد تومان برای تخصیص به حوادث غیرمترقبه از سوی این شورا، عنوان کرد: این مبلغ در اختیار شهرداری تبریز قرار گرفته که بخشی از آن به تهیه مواد ضدعفونی کننده و بخشی نیز برای اختصاص به اقشار آسیب دیده از طریق خیریه ها در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم، افزود: شهرداری تبریز تصمیمات حاکمیتی و پروتکل های وزارت بهداشت ازجمله تعطیلی پارک ها و .

را با جدیت و با تمام قوا انجام می دهد و مردم نیز باید همکاری های لازم را در این رابطه داشته باشند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در بحث اطلاع رسانی و هشداردهی، شهرداری تبریز از طریق بیلبوردها، خبرگزاری ها، برنامه های تلویزیونی، فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همیاری شهرداری تبریز برای ضدعفونی کردن شهر

ضرورت همیاری شهرداری تبریز برای ضدعفونی کردن شهر