مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-04اقتصادي

دانشگاه علم و صنعت روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و صنعت، با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم به مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی، - دانشگاه علم و صنعت ایران در دو شیفت کاری روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می کند؛ اما با بهبود فرایند، این ظرفیت در آینده نزدیک تا 400 لیتر در روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و صنعت، با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم به مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی، و مطابق دستور رییس دانشگاه علم و صنعت ایران مبنی بر استفاده از پتانسیل های دانشگاهی برای خدمت به کشور، دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه چندین طرح را در این راستا به ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران ارائه کرد.

بعد از بررسی طرح های مذکور، در نهایت طرح های تولید الکل و مایع ضد عفونی کننده الکلی و همچنین تولید آب ژاول مورد موافقت رییس دانشگاه قرار گرفت.

با توجه به وجود برخی زیرساخت های اولیه در دانشکده نظیر برج تقطیر و خط بخار و هوای فشرده در سوله عملیات واحد از 27 اسفند 98 فرایند طراحی و ساخت فرمانتور های بی هوازی آغاز گشت و در یک فرایند فشرده در طی ده روز، اولین نمونه از اتانول تولیدی بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و صنعت روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می کند

دانشگاه علم و صنعت روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می کند