مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-04اقتصادي

تولید روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی در دانشگاه علم و صنعت ایران


با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم به مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و مطابق دستور رییس دانشگاه علم و صنعت ایران مبنی بر استفاده از پتانسیل های دانشگاهی برای خدمت به کشور، - با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم به مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و مطابق دستور رییس دانشگاه علم و صنعت ایران مبنی بر استفاده از پتانسیل های دانشگاهی برای خدمت به کشور، دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه چندین طرح را در این راستا ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر موحدی راد رییس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز در این باره گفت: بعد از بررسی طرح های ارسال شده در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا، در نهایت طرح های تولید الکل و مایع ضد عفونی کننده الکلی و همچنین تولید آب ژاول مورد موافقت قرار گرفت.

با توجه به وجود برخی زیرساخت های اولیه در دانشکده نظیر برج تقطیر ، خط بخار و هوای فشرده در سوله عملیات واحد از روز 27 اسفند سال گذشته فرایند طراحی و ساخت فرمانتورهای بی هوازی آغاز و در یک فرایند فشرده در طی 10 روز، اولین نمونه از اتانول تولیدی بهره برداری شد.

وی ادامه داد: نمونه اولیه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پس از بهینه سازی اولیه فرایند، از روز 12 فروردین فرایند تولید آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی در دانشگاه علم و صنعت ایران

تولید روزانه 120 لیتر مواد ضدعفونی در دانشگاه علم و صنعت ایران