مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-04اقتصادي

بیش از 100 هزار نفر، تعداد بیکاران فعلی استان کرمان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه برآورد می شود بیش از 100 هزار نفر تعداد بیکاران فعلی استان کرمان باشد، عنوان کرد: سالانه میزان ورود به بازار کار بین 35 تا 37 هزار نفر برآورد می شود و باید حدود 40 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم تا هم پاسخگوی .

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه برآورد می شود بیش از 100 هزار نفر تعداد بیکاران فعلی استان کرمان باشد، عنوان کرد: سالانه میزان ورود به بازار کار بین 35 تا 37 هزار نفر برآورد می شود و باید حدود 40 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم تا هم پاسخگوی نیاز فعلی بازار کار بوده و هم بخشی از بیکاران جامعه را جواب بدهیم.

دکتر جعفر رودری امروز شنبه 16 فروردین ماه در اولین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان در سال 99 اظهار کرد: چهار کارگروه ذیل شورای توسعه و برنامه ریزی استان داریم که کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری یکی از آنهاست و گروه های کاری چهارگانه دیگری را نیز شامل می شود.

وی افزود: باید دبیران هر گروه کاری، شرح وظایف را دنبال، جلسات لازم را تشکیل داده و مصوبات به شورای توسعه و برنامه ریزی استان ارسال شود.

رودری با اشاره به اینکه جلسه امروز با تمرکز بر فعالیت گروه کاری اشتغال و کارآفرینی تشکیل شده است، تصریح کرد: برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 هزار نفر، تعداد بیکاران فعلی استان کرمان

بیش از 100 هزار نفر، تعداد بیکاران فعلی استان کرمان