مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-04ورزشي

روزهای پرحاشیه والیبال در روزهای بی خبری ورزش


در روزهایی که اخبار ورزش جهان تنها حول محور ویروس کرونا منتشر می شود، والیبال ایران به دلیل اتفاقات متعدد روزهای پر حاشیه و پرخبری را سپری می کند.

- در روزهایی که اخبار ورزش جهان تنها حول محور ویروس کرونا منتشر می شود، والیبال ایران به دلیل اتفاقات متعدد روزهای پر حاشیه و پرخبری را سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نزدیک به یک ماه است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بیشتر فعالیت های ورزشی کشورهای مختلف به حالت تعویق و یا حتی تعطیلی کشیده شده تا خبری از فعالیت های ورزشی به گوش نرسد و یا اکثر اخبار حول محور ویروس کرونا باشد، اما این مسئله در حالی است که فدراسیون والیبال ایران به دلیل اتفاقات مختلف روزهای پرحاشیه و پر خبری را همانند یک سال گذشته طی می کند.

یک سال گذشته والیبال ایران با بحران مدیریتی سپری شد، به گونه ای که خیلی از کارشناسان این رشته معتقدند اداره شدن این فدراسیون با سرپرست های مختلف باعث آسیب دیدن و کند شدن حرکت والیبال ایران در مسیر پیشرفت شد.

البته با انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رییس فدراسیون این امید وجود داشت که دیگر شاهد حواشی بسیار در فدراسیون نباشیم اما گویا آقای رییس نیز حواشی را با خود به همراه آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پرحاشیه والیبال در روزهای بی خبری ورزش

روزهای پرحاشیه والیبال در روزهای بی خبری ورزش