مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-04اجتماعي

وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز و فردا وزش باد متوسط تا به نسبت شدید مناطق مرکزی و برخی نقاط جنوب استان را فرا می گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز و فردا وزش باد متوسط تا به نسبت شدید مناطق مرکزی و برخی نقاط جنوب استان را فرا می گیرد.

علی ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: وزش این باد جنوبی در برخی مناطق موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا می شود.

وی افزود: روز دوشنبه تا پنج شنبه در مناطق شمالی و نوارشرقی استان نیز وزش باد شمالی رخ می دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دما می شود.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دریای عمان در 2 روز آینده آرام پیش بینی می شود، ادامه داد: روز دوشنبه با وزش بادهای سطحی دریا به نسبت مواج و متلاطم می شود.

ملاشاهی در بخش دیگری از ادامه بارش های بهاره در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی امروز و با احتمال بیشتر یکشنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوبی استان در بعدازظهر و شب رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد