مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-04سياسي

راه اندازی قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی در ساوجبلاغ


رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ ضمن تأکید بر برخورد بدون اغماض با هرگونه تخلف و کم کاری در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی، گفت: در این راستا «قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی در ساوجبلاغ» فعالیت خود را آغاز کرد.

- احمد نوروزی، رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، با اشاره به اراده جدی دستگاه قضایی استان البرز برای مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی، گفت: در راستای اجرای طرح تحول قوه قضاییه و دستورات آیت الله رییسی و تاکیدات رییس کل دادگستری استان البرز در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی، باغها و تعرض به اراضی ملی، دادگستری شهرستان با تشکیل قرارگاه ویژه متشکل از ادارات مسئول فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر برخورد بدون اغماض با هرگونه تخلف و کم کاری در زمینه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی افزود: امیدواریم با همکاری مدیریت جهادکشاورزی و سایر دست اندرکاران و با فعالیت های کارشناسانه و اتخاذ تدابیر لازم ریشه این نوع از جرایم در شهرستان خشکانده شود.

نوروزی اضافه کرد: از تمامی کارکنان جهاد کشاورزی که یکی از ارگان های پرتلاش هستند انتظار داریم به  نحو احسن و با روحیه جهادی که از پیشنهادهای این اداره است به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کنند و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی در ساوجبلاغ

راه اندازی قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و ملی در ساوجبلاغ